Cultuur, erfgoed, evenementen en sport

Prestaties

5. Via Apeldoorn Marketing werken wij aan de profilering van Apeldoorn bij bewoners, bezoekers, professionals en bedrijven

Samen met Apeldoorn Marketing gaan we het verhaal van Apeldoorn vertellen, met de focus op onze unieke positie op de Veluwe, het versterken van de binnenstad met Veluwse waarden en het toeristische aanbod in het buitengebied te bestendigen. Met de schaalsprong zijn voor alle nieuwe inwoners voldoende arbeidsplaatsen nodig: Apeldoorn Marketing heeft derhalve ook aandacht voor de Apeldoornse arbeidsmarkt van de toekomst. Bewonerstevredenheid is de basis voor citymarketing.

Wat hebben we bereikt in 2022?

Apeldoorn Marketing, Apeldoorn Congresstad en het Toeristisch Platform Apeldoorn zijn per 1 januari 2022 gefuseerd. Centrummanagement Apeldoorn is een strategische samenwerkingspartners. Gezamenlijk vormen deze organisaties Apeldoorn Partners. Hiermee hebben de organisaties een belangrijke efficiëntieslag doorgemaakt. Apeldoorn Partners werkt aan de profilering van Apeldoorn aan de hand van de merkwaarden Royaal en Groen, zoals beschreven in de Visie Citymarketing Apeldoorn 2025. De heropening van Paleis Het Loo is gebruikt als een vliegwiel om Apeldoorn op de kaart te zetten, nieuw aanbod te creëren en bezoekers van buiten naar Apeldoorn toe te trekken.

Deze pagina is gebouwd op 06/14/2023 10:43:58 met de export van 06/14/2023 10:09:21