Cultuur, erfgoed, evenementen en sport

Prestaties

5. Via Apeldoorn Marketing werken wij aan de profilering van Apeldoorn bij bewoners, bezoekers, professionals en bedrijven

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

Behalen we onze doelen?

Doel

Prestatie

Inhoud

Financiën

Planning

Risico's

5.1 Cultuur, erfgoed, evenementen en sport worden ingezet voor de positionering van Apeldoorn middels de kernwaarden royaal en groen.

5.1.1 In 2022 profileren we Apeldoorn middels de heropening van Paleis het Loo.

5.1.2 In 2022 wordt de oplevering van het nieuwe Marktplein gevierd middels een divers aanbod van cultuur en evenementen.

5.2 Apeldoorn Partners pakken samen de regie en uitvoering op de Citymarketingvisie 2020 – 2025.

5.2.1 De bewonerstevredenheid in kaart brengen (0-meting) en instrumenten en acties ontwikkelen en inzetten om deze tevredenheid te laten stijgen.

5.2.2 Samenwerking met Apeldoorn Partners versterken op gebied van huisvesting, financiën, administratie en online marketing (gezamenlijke back office), evenals bij directievoering en projectleiding (strategie en regie).

Toelichting

Deze pagina is gebouwd op 06/14/2023 10:43:58 met de export van 06/14/2023 10:09:21